Drukarka fiskalna jaka wybrac

Jeżeli prowadzisz restaurację, bar, kawiarnię albo fast-food z zapiekankami ten tekst jest dla Ciebie. Od 2015 roku każda kobieta idąca w Polsce punkt gastronomiczny, również tzw. "małej gastronomii" ma obowiązek rejestrowania sprzedaży poprzez kasę fiskalną niezależnie od wielkości swoich obrotów.

Hear Clear Pro 2

W realizacji w klubach gastronomicznych możemy spotkać dwa podstawowe rodzaje urządzeń: kasę fiskalną, czyli urządzenie działające samodzielnie oraz drukarkę fiskalną, którą należy podłączyć do komputera z aplikacją sprzedażową, ponieważ nie potrafi ona nawet własnej klawiatury. To dodatkowe rozwiązanie stosowane jest w trudnych restauracjach czy sieciach szybkiej obsługi. Małe lokale zwyczajnie nie posiadają programów komputerowych do obsługi klientów przy poszczególnych stolikach. Kasa fiskalna dla gastronomii powinna stanowić kilka zasadniczych cech, odróżniających ją od zwykłej kasy finansowej i usprawniających pracę kelnerom lub gospodarzom, takich jak: podwyższona wytrzymałość na pokrycie i zabrudzenie, wytrzymały akumulator, szybką wymianę papieru, intuicyjną i spokojną obsługę czy szybki wydruk paragonu, dla mężczyzny który z niecierpliwością czeka przy stoliku na proste rozliczenie. Dodatkowym plusem jest okazję zapisu elektronicznej kopii paragonu, pozwalająca na zapisywanie wydruków np. na mapie pamięci, co pomaga ich zbieranie przez wymagane przepisami 5 lat. Kasa fiskalna dla gastronomii powinna mieć odpowiednie wymiary, idące na jej bliskie użytkowanie na ladzie czy przy stołach oraz przenoszenie po wszystkim domu, a dodatkowo nowy i łatwy design. Oprogramowanie gastronomiczne idzie na dokładne monitorowanie sprzedaży oraz szczegółowe rozliczanie kelnerów. Zakup kasy fiskalnej znaczy dla wielu rozpoczynających działalność jeden z dłuższych kosztów, zatem warto dodać, że przy spełnieniu kilku warunków można zdobyć na ostatni przedmiot ulgę, sięgającą nawet 90% ceny kasy. Warto i dobrze wcześniej rozejrzeć się za kasą dla gastronomii, żeby mieć okazję jej sprawdzenia oraz szkolenia gości z treści jej odczuwania i pomocy z pomysłami do obsługi punktów restauracyjnych.